B2C-palvelut
Emme mene sieltä, missä aita on matalin. Kurkotamme korkealle ja kuljemme määrätietoisesi kohti myynnin tavoitteitasi. Tarjoamme laajan valikoiman B2C-palveluita, joilla tehostat myyntiäsi.
Hallitsemme kaikki myynnin palvelut koko asiakasmatkan ajan – suunnittelusta jälkihoitoon.

B2C-palvelut
Kun tavoitteet löytyvät, mutta reitti on epäselvä.
Valmennettava on kehitetty projekteille, joista puuttuu vielä punainen lanka. Käydään yhdessä läpi vaihtoehdot alusta loppuun ja selvitetään, mitkä menetelmät sopivat juuri sinun projektiisi.
Yhdessä liikkeelle? Näin se käy.
1. Aloitus
Kampanjan rakentaminen
2. Resursointi
Resursointi, tiimin valinta ja aikataulutus
3. Koulutus
Myyjät perehdytetään projektiin
4. Kontaktointi
Asiakkaiden kontaktointi puhelimitse
5. Analysointi
Raportointi ja tulosten analysointi
Teemme taustatyöt varmistaaksemme, että kampanja kohdennetaan oikealle kohderyhmälle. Etsimme kohderyhmän, jolle yrityksesi palvelut ovat ajankohtaisia ja merkityksellisiä ja jolta löytyy ostovalmiutta. Hyvä lopputulos saavutetaan järkevästi rajatulla segmentillä, jossa kuitenkin riittävän paljon kohteita markkinointitoimenpiteiden käynnistämiseen.
Asiakasprofiloinnin palvelut
- Asiakasrekisterin kuntokartoitus
- Asiakasrekisterin putsaus
- Kohderyhmän määrittely
- Ostajapersoonan määrittely
- Kohderyhmäkohtaisten viestien suunnittelu
- Asiakaskunnan sijainti ja suhteelliset markkinaosuudet eri alueilla
- Asiakasryhmien demografiset taustat
- Asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytyminen
- Analyysin pohjalta tehty raportti sekä toimenpidesuositukset
Rekisterit, kohderyhmien rakentaminen ja liidien keruu
Etsimme toimivat ja ajantasaiset rekisterit ja rakennamme kohderyhmäsi hyödyntäen digitaalisia ratkaisuja.
Rekisteripalvelut
Kampanjoiden yhteydessä saat kauttamme sekä B2B- että B2C-rekisterit telemarkkinointi- tai monikanavaisia kampanjoita varten.
Liidien keruu
Keräämme liidejä monikanavaisesti. Kun ymmärrämme kohderyhmäsi, tiedämme mistä heidät tavoitetaan ja miten heidät saadaan kiinnostumaan ja jättämään yhteystietonsa.
Liidien keruu -kanaviamme ovat muun muassa sosiaalinen media ja sosiaalisen median kampanjointi, uutiskirjeputket, kampanjasivut ja tapahtumat verkossa tai livenä.
Tiedämme kymmenien vuosien kokemuksella, miten rakennetaan toimiva telemarkkinointiprojekti ja kerromme sen mielellämme sinullekin. Tiedämme, mitä asiakkaan matkan varrella tapahtuu ja miten elinkaari saadaan pidemmäksi. Piirretään polku selkeäksi yhdessä ennen kuin aloitamme.
Pitkä telemarkkinoinnin kokemuksemme sekä Suomen kokenein myyntitiimimme takaa sen, että saamme telemarkkinoinnista irti parhaat mahdolliset tulokset.
B2C-telemarkkinoinnin palvelut
- Myyntipuhelut
- Aktivointipuhelut
- Tapaamisten sopiminen
- Markkinointikampanjoiden seuranta ja jälkimarkkinointi
- Asiakaspalvelupuhelut
- Markkinatutkimushaastattelut
- Kyselyt ja palautepuhelut
- Tervetulopuhelut uusille asiakkaille
- Jälkimyyntipalvelut ja asiakassuhteiden ylläpito
- Koulutuspuhelut ja demot
Jokainen lahjoittaja tai tukija on tärkeä – pidetään siis heistä kiinni pitämällä huolta. Kiitämme ja informoimme tukijoitasi eri kanavissa ja pidämme henkilökohtaisesti ajan tasalla siitä, mitä organisaatiosi on saanut aikaan.
Pidämme sinut jatkuvasti ajan tasalla projektin etenemisestä tarjoamalla säännöllisiä raportteja tuloksista ja projektin kehityksestä. Analysoimme saatuja tuloksia tarkasti ja hyödynnämme niitä projektin jatkokehityksessä.
Tarjoamme mahdollisuuden myös reaaliaikaiseen tulosten seurantaan. Tulokset voidaan ohjata myös suoraan CRM-järjestelmäänne.
Raporttimme voivat sisältää mm.
- Kampanjatulokset
- Yksityiskohtainen katsaus kampanjan suorituskykyyn esim. puheluiden määrä, vastausprosentti ja muut tärkeä mittarit, jotka olemme ennen projektia asettaneet
- Asiakaspalautteen yhteenveto
- Kooste asiakaspalautteesta, sisältäen asiakkaiden kommentteja, kysymyksiä ja ehdotuksia.
- Analyysi ja johtopäätökset
- Syvempi analyysi kampanjan suorituskyvystä ja sen vaikutuksesta yrityksen tavoitteisiin. Tämä osio sisältää ehdotuksia ja suosituksia tulevien kampanjoiden parantamiseksi.
- Visuaaliset raportit ja kaaviot
- Graafiset esitykset kampanjan suorituskyvystä, jotka auttavat hahmottamaan tulokset ja trendit helposti sekä esittämään tuloksia eteenpäin.








Todistetusti hyviä tuloksia

Valmis
Jos jo tunnet telemarkkinoinnin tehon ja tiedät miten toimiva projekti rakennetaan, olemme valmiina viemään telemarkkinointiprojektisi tavotteisiin. Valmis-paketissa sinun tehtäväksesi jää toimittaa meille tarvittavat materiaalit sekä kouluttaa organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin. Tarvitsemme sinulta myös sovitussa muodossa olevan rekisterin, kaikki projektiin liittyvät materiaalit sekä valmiin puherungon.
200 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektipohjan rakentamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset
* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.
400 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektin suunnittelun
Kohderyhmän suunnittelun ja poiminnan
Projektipohjan rakentamisen
Puherungon kirjoittamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset
* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.
Varma
Jos jo tunnet telemarkkinoinnin tehon ja tiedät, miten toimiva projekti rakennetaan, olemme valmiina viemään telemarkkinointiprojektisi tavoitteisiin.
Valmis-paketissa sinun tehtäväksesi jää toimittaa meille tarvittavat materiaalit sekä kouluttaa organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin. Tarvitsemme sinulta myös sovitussa muodossa olevan rekisterin, kaikki projektiin liittyvät materiaalit sekä valmiin puherungon.
Valmennettava
Puhelin on aidosti interaktiivinen kanava, jolla voit vaikuttaa vahvasti. Yhdistämällä siihen myös muita kanavia, saat mukaan tunnetta ja tehoa. Jos et tiedä mistä lähteä liikkeelle ja haluat kokea monikanavaisen markkinotiprojektin tehon, valitse Valmennettava-pakettimme.
Me suunnittelemme projektin yhdessä kanssasi vaihe vaiheelta ja teemme sinulle toimenpide-ehdotukset.
Sinulta tarvitsemme aikaa suunnittelupalaverille. Tehtäväksesi jää kouluttaa meidät organisaatiosi toimintaan, projektisi sisältöön ja tavoitteisiin.
500 keskustelua kohderyhmäsi kanssa*
Projektin suunnittelun
Myynti- ja markkinointiprosessin suunnittelun
Kohderyhmän suunnittelun ja poiminnan
Projektipohjan rakentamisen
Puherungon kirjoittamisen
Koulutuksen
Rekisterin hallinnan
Raportoinnin
Tulosten analysoinnin
Toimenpide-ehdotukset
* Keskusteluiden määrään vaikuttaa kohderyhmä ja puhelun sisältö sekä tavoite.
Haluatko keskustella
asiantuntijan kanssa?
Kerromme mielellämme lisää ratkaisuistamme. Sovi tapaaminen asiantuntijamme kanssa.