Kuinka monta myyntimahdollisuutta sinulla on kalenterissasi?

Myynti on paljon muutakin kuin matematiikkaa, mutta tosiasia on, ettei myyntejä kannata jättää muutaman tulevan tapaamisen varaan. Kun mahdollisuuksia on enemmän, myös myyntiä tulee todennäköisesti enemmän.
Meillä Gainerilla on kymmenien vuosien kokemus asiakaskontaktoinnista, niin kuluttaja- kuin yrityspuoleltakin, ja lupaamme sinulle 100 uutta tapaamista kalenteriisi vielä tälle syksylle.
Halutessasi voit vauhdittaa kauppaa digitaalisen mainoskampanjamme avulla – me hoidamme koko paketin.
Todistetusti hyviä tuloksia


Yhdessä liikkeelle? Näin se käy.
1. Aloitus
Kampanjan suunnittelu ja rakentaminen
2. Resursointi
Resursointi, tiimin valinta ja aikataulutus
3. Koulutus
Tiimin perehdytys ja tavoitteiden läpikäynti
4. Kontaktointi
Asiakkaiden kontaktointi
5. Analysointi
Raportointi ja tulosten analysointi
Teemme taustatyöt varmistaaksemme, että kampanja kohdennetaan oikealle kohderyhmälle. Etsimme kohderyhmän, jolle yrityksesi palvelut ovat ajankohtaisia ja merkityksellisiä ja joilla on riittävä ostovalmius. Hyvä lopputulos saavutetaan järkevästi rajatulla segmentillä, jossa on kuitenkin riittävä määrä kohteita markkinointitoimenpiteiden käynnistämiseen.
Asiakasprofiloinnin palvelut
- Asiakasrekisterin kuntokartoitus
- Asiakasrekisterin putsaus
- Asiakasrekisterin kuntokartoitus
- Kohderyhmän määrittely
- Ostajapersoonan määrittely
- Kohderyhmäkohtaisten viestien suunnittelu
- Asiakaskunnan sijainti ja suhteelliset markkinaosuudet eri alueilla
- Asiakasryhmien demografiset taustat
- Asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytyminen
- Analyysin pohjalta tehty raportti sekä toimenpidesuositukset
Rekisterit, kohderyhmien rakentaminen ja liidien keruu
Etsimme toimivat ja ajantasaiset rekisterit ja rakennamme kohderyhmäsi hyödyntäen digitaalisia ratkaisuja.
Rekisteripalvelut
Kampanjoiden yhteydessä saat kauttamme sekä B2B- että B2C-rekisterit telemarkkinointi- tai monikanavaisia kampanjoita varten.
Liidien keruu
Keräämme liidejä monikanavaisesti. Kun tiedämme kohderyhmäsi, olemme selvillä siitä, mistä heidät tavoitetaan, kuinka saamme heidät kiinnostumaan ja jättämään yhteystietonsa.
Liidien keruu -kanaviamme ovat muun muassa sosiaalinen media ja sosiaalisen median kampanjat, uutiskirjeputket, kampanjasivut ja tapahtumat verkossa tai livenä.
Tiedämme kymmenien vuosien kokemuksella, miten toimiva telemarkkinointiprojekti rakennetaan ja kerromme sen mielellämme sinullekin. Tiedämme, mitä asiakkaan matkan varrella tapahtuu ja miten elinkaari saadaan pidemmäksi. Piirretään polku selkeäksi yhdessä ennen kuin aloitamme.
Pitkä telemarkkinoinnin kokemuksemme sekä Suomen kokenein myyntitiimimme takaa sen, että saamme telemarkkinoinnista irti parhaat mahdolliset tulokset.
B2B-telemarkkinoinnin palvelut
- Myyntipuhelut
- Aktivointipuhelut
- Kutsusoitot
- Ostopotentiaalin kartoitukset
- Tapaamisten sopiminen
- Markkinointikampanjoiden seuranta ja jälkimarkkinointi
- Asiakaspalvelupuhelut
- Markkinatutkimushaastattelut
- Kyselyt ja palautepuhelut
- Tervetulopuhelut uusille asiakkaille
- Jälkimyyntipalvelut ja asiakassuhteiden ylläpito
- Koulutuspuhelut ja demot
Jokainen asiakas ja asiakaskokemus on tärkeä – pidetään siis heistä huolta. Kiitämme ja informoimme asiakkaitasi eri kanavissa ja pidämme henkilökohtaisesti ajan tasalla.
Pidämme sinut jatkuvasti ajan tasalla projektin etenemisestä tarjoamalla säännöllisiä raportteja tuloksista ja projektin kehityksestä. Analysoimme saatuja tuloksia tarkasti ja hyödynnämme niitä projektin jatkokehityksessä.
Tarjoamme mahdollisuuden myös reaaliaikaiseen tulosten seurantaan. Tulokset voidaan ohjata myös suoraan CRM-järjestelmäänne.
Raporttimme voivat sisältää mm.
- Kampanjatulokset
- Yksityiskohtainen katsaus kampanjan suorituskykyyn esim. puheluiden määrä, vastausprosentti ja muut tärkeä mittarit, jotka olemme ennen projektia asettaneet
- Asiakaspalautteen yhteenveto
- Kooste asiakaspalautteesta, sisältäen asiakkaiden kommentteja, kysymyksiä ja ehdotuksia.
- Analyysi ja johtopäätökset
- Syvempi analyysi kampanjan suorituskyvystä ja sen vaikutuksesta yrityksen tavoitteisiin. Tämä osio sisältää ehdotuksia ja suosituksia tulevien kampanjoiden parantamiseksi.
- Visuaaliset raportit ja kaaviot
- Graafiset esitykset kampanjan suorituskyvystä, jotka auttavat hahmottamaan tulokset ja trendit helposti sekä esittämään tuloksia eteenpäin.
Miksi Gainer?
Kun luotat pisimpään kokemukseen.
+50 osaajaa
tiimissä
+40 vuotta
kokemusta
+200 diiliä
päivässä








Haluatko keskustella asiantuntijan kanssa?
Kerromme mielellämme lisää ratkaisuistamme. Sovi tapaaminen asiantuntijamme kanssa.